Regulamin e-sklepu skorzewo.chatapolska.pl
prowadzonego przez Chata Polska S.A. sp.k. z siedzibą w Poznaniu, ul. Zwierzchowskiego 25, 61-249 Poznań zarejestrowaną w Rejestrze Przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy w Poznaniu VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS: 0000792997, NIP: 7811530244, REGON: 630969940
I INFORMACJE OGÓLNE
1. Regulamin e-sklepu skorzewo.chatapolska.pl, zwany dalej "Regulaminem" określa zasady korzystania z e-sklepu, składania zamówień na towary dostępne w sklepie internetowym, dostarczania zamówionych towarów Klientowi, uiszczaniu przez Klienta ceny sprzedaży Towarów, uprawnienia Klienta do odstąpienia od umowy oraz zasady składania i rozpatrywania reklamacji.
2. Aby w pełni skorzystać ze świadczeń oferowanych przez e-sklep, Klient powinien:
a) posiadać komputer z dostępem do Internetu i aktualną przeglądarką internetową
b) posiadać aktywne konto poczty elektronicznej;
c) włączyć obsługę języka JavaScript, i stylów CSS;
d) włączyć obsługę okien wyskakujących (pop-up windows) dla opcji płatności kartami płatniczymi on-line;
3. Organizator e-sklepu nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia, w tym przerwy, w funkcjonowaniu e-sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilność e-sklepu z infrastrukturą techniczną Klienta.
II SŁOWNICZEK
1. Organizator e-sklepu - Chata Polska S.A. sp.k. z siedzibą w Poznaniu, ul. Zwierzchowskiego 25, 61-249 Poznań zarejestrowaną w Rejestrze Przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy w Poznaniu VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS: 0000792997, NIP: 7811530244, REGON: 630969940, Tel. +48 602442496 Adres elektroniczny: chatapolskaskorzewo@gmail.com
2. Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadającą osobowości prawnej, zdolna do dokonywania czynności prawnych, która zamawia i nabywa Towary w Sklepie Internetowym, na warunkach określonych w Regulaminie, przy czym warunkiem dokonywania zamówień i nabywania Towarów przez Klienta jest posiadanie przez niego Konta na e-sklepie skorzewo.chatapolska.pl
3. e-sklep – strona www.wichrowepoznan.chatapolska.pl za pośrednictwem której Klient składa, a sklep internetowy przyjmuje zamówienie dotyczące Towaru oferowanego w Sklepie Internetowym.
4. Sklep Internetowy – podmiot prowadzący sklep stacjonarny objęty usługą e-sklep, współpracujący z Chatą Polską S.A. sp. k. w ramach umowy franczyzowej, adres elektroniczny: ul. Poznańska 74, 60-185 Skórzewo.
5. Towar - produkty oferowane przez Sprzedawcę w Sklepie Internetowym, przy czym Sprzedawca prowadzi sprzedaż detaliczną.
6. Konto Internetowe - baza zawierająca dane Klienta służące do realizacji składanych zamówień w Sklepie Internetowym.
III ZASADY Z KORZYSTANIA ZE SKLEPU INTERNETOWEGO:
Klient może składać zamówienia w Sklepie Internetowym pod warunkiem uprzedniego zarejestrowania, to jest wypełnienia formularza, założenia Konta oraz uzyskania własnego loginu a także akceptacji Polityki Prywatności oraz niniejszego Regulaminu, które dostępne są dla Klienta również przed zarejestrowaniem pod adresem e-sklepu. Uzyskanie loginu jest możliwe już przy składaniu pierwszego zamówienia, podczas którego Klient ma możliwość wypełnienia formularza. Wówczas Klient może zasugerować własny login, który po zarejestrowaniu, wraz z hasłem, Organizator e-sklepu prześle na podany adres e-mail Klienta.
IV INFORMACJE O TOWARACH
1. Informacje o Towarach dostępnych w asortymencie Sklepu Internetowego stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.
2. Ceny produktów wskazane na stronie internetowej Sklepu Internetowego:
a) zawierają podatek VAT i podawane są w złotych polskich;
b) nie zawierają kosztów dostawy, które to szczegółowo opisane są w ust. VI niniejszego Regulaminu.
3. Sklep internetowy zastrzega sobie prawo do dokonywania na bieżąco zmian w cenach towarów oraz do przeprowadzania i odwoływania wszelkiego rodzaju akcji promocyjnych oraz wyprzedaży. Uprawnienie, o którym mowa w poprzednim zdaniu, nie ma wpływu na zamówienia złożone przed datą wejścia w życie zmiany ceny, warunków akcji promocyjnych lub wyprzedaży.
4. Przy realizacji zamówienia w ramach sklepu internetowego rabaty, w szczególności wynikające z posiadanych przez Klienta kart rabatowych, nie są udzielane.
5. W przypadku realizacji zamówienia w sklepie internetowym objętym programem Zyskuję z Chatą, punkty za zamówienie zostają zaliczone Klientowi na poczet karty Zyskuję z Chatą.
6. W przypadku realizacji zamówienia w sklepie internetowym objętym programem Kart Rabatowych (Dużej Rodziny, Pracowniczej), punkty za dane zamówienie zostają zaliczone Klientowi na poczet danej Karty Rabatowej.
V WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA
1. Zamówienia od Klientów są przyjmowane przez sklep internetowy 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę, na stronie Sklepu Internetowego.
2. W celu złożenia zamówienia należy:
a) zalogować się do Sklepu Internetowego;
b) wybrać sklep, który będzie realizował zamówienie;
b) wybrać towar będący przedmiotem zamówienia, a następnie kliknąć przycisk „Do koszyka” (lub równoznaczny);
c) wybrać sposób dostarczenia towaru z opcji dostępnych w danym Sklepie Internetowym
d) wpisać dane odbiorcy zamówienia, adres na który ma nastąpić dostawa towaru oraz w celu przyspieszenia realizacji zamówienia numer telefonu kontaktowego;
e) w przypadku odbioru własnego wybrać godzinę
f) wpisać dane do faktury, jeśli są inne niż dane do odbioru zamówienia, jeżeli Klientowi ma zostać wystawiona faktura VAT;
g) kliknąć przycisk „Zakończ – złóż zamówienie”;
3. W momencie akceptacji zamówienia na stronie, Klient ma możliwość wyboru następujących form płatności za dokonane zakupy, to jest:
a) gotówką w polskich złotych przy odbiorze zamówienia (usługa za pobraniem, kurier wyda Klientowi zakupy po dokonaniu płatności),
b) on-line - Kartą płatniczą on-line - możliwa jest płatność kartą Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro, MasterCard Electronic z poziomu strony skorzewo.chatapolska.pl w systemie eCard na zasadach określonych przez tego operatora na stronie: www.przelewy24.pl
c) on-line - przelew on-line z poziomu strony skorzewo.chatapolska.pl w systemie eCard na zasadach określonych przez tego operatora na stronie:www.przelewy24.pl
d) kartą płatniczą u kuriera przy odbiorze zamówienia (usługa za pobraniem kurier wyda Klientowi zakupy po dokonaniu płatności),
4. Jeżeli realizacja zamówienia jest możliwa, na adres poczty elektronicznej Klienta wskazany w jego Koncie Internetowym, wysłane zostanie przez sklep internetowy potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji. Umowa sprzedaży zostaje zawarta w chwili otrzymania przez Klienta e-maila o przyjęciu zamówienia do realizacji.
5. W przypadku wystąpienia braku zamówionego Towaru albo gdy zamówiony Towar jest chwilowo niedostępny, sklep internetowy poinformuje Klienta o tym fakcie drogą telefoniczną na numer wskazany przez Klienta. W sytuacji, gdy Klient nie wyrazi zgody na realizację Zamówienia w innej formie (w szczególności na zamianę Towaru na podobny o zbliżonych właściwościach i cenie), Zamówienie zostanie pomniejszone o brakujący Towar.
6. W sytuacji, gdy Klient wybierze alternatywny produkt zaproponowany przez sklep internetowy umowa sprzedaży zostaje zawarta w chwili otrzymania przez Klienta informacji o przyjęciu zmienionego zamówienia do realizacji. W przypadku wyboru przez Klienta metody płatności w postaci wskazanej w pkt V ppkt 3 lit. b) lub c), Klient będzie odpowiednio zobowiązany do uiszczenia różnicy w cenie produktów albo sklep internetowy zwróci Klientowi nadpłaconą różnicę w cenie produktów.
VI DOSTAWY TOWARÓW
1. Zasady i koszty dostawy indywidualnie określa każdy sklep internetowy.
2. Wartość zamówień kilku Klientów dokonanych na ten sam adres nie ulega sumowaniu.
3. Towar dostarczany jest pod adres Klienta, wskazany w formularzu zamówienia. Klient nie może żądać od sklepu internetowego dostarczenia przesyłki pod inny adres.
4. Sklep internetowy nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie Towaru lub opóźnienie w dostarczeniu zamówionego Towaru i tym samym realizacji zamówienia, wynikające z zaistnienia siły wyższej, nieobecności osoby upoważnionej do odbioru zamówienia pod wskazanym adresem pomimo dwukrotnego awizowania oraz błędnie podanego przez Klienta lub niedokładnego adresu dostawy oraz w przypadku braku możliwości skontaktowania się z Klientem na podany adres e-mail lub numer telefonu.
5. Faktura VAT zostanie doręczona wraz z zamówieniem w przypadku zgłoszenia przez Klienta żądania otrzymania faktury poprzez zaznaczenie właściwej opcji w formularzu zamówienia. W pozostałych przypadkach wraz z dostawą Klient otrzymuje paragon fiskalny.
VII WARUNKI REKLAMACJI I ZWROTU TOWARÓW
1. Zasady rozpatrywania reklamacji Klienta określają obowiązujące przepisy ustawy o prawach konsumenta.
2. Sklep internetowy jest obowiązany dostarczyć Klientowi towar zgodny z umową. Sklep internetowy ponosi odpowiedzialność za towar niezgodny z umową z tytułu rękojmi na zasadach określonych w ustawie o prawach konsumenta.
3. Reklamację Produktu można zgłosić drogą elektroniczną przy wykorzystaniu elektronicznego formularza kontaktowego, udostępnionego przez Organizatora e-sklepu pod adresem elektronicznym sklepu internetowego bądź poprzez wysłanie e-maila na adres elektroniczny danego sklepu internetowego. W reklamacji należy zawrzeć w szczególności zwięzły opis ujawnionej niezgodności, okoliczności oraz datę jej wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację, dane sklepu internetowego.
4. W przypadku, gdy Klient składa reklamację dotycząca Produktu w oparciu o rękojmię, Klient jest uprawniony do:
a) złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny albo o odstąpieniu od umowy sprzedaży w zakresie dotyczącym Towaru niezgodnego z umową (tj. o zwrot ceny zapłaconej za Towar niezgodny z umową), gdy sklep internetowy odmówił doprowadzenia towaru do zgodności z umową, sklep internetowy nie doprowadził towaru do zgodności z umową, brak zgodności towaru z umową występuje nadal, mimo że sklep internetowy próbował doprowadzić towar do zgodności z umową, brak zgodności towaru z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie ceny albo odstąpienie od umowy bez uprzedniego skorzystania z innych środków ochrony, z oświadczenia sklepu internetowego lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on towaru do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla konsumenta. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość Towaru niezgodnego z umową pozostaje do wartości towaru zgodnego z umową. Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli brak zgodności Towaru z umową jest nieistotny.
b) żądania naprawy Towaru niezgodnego z umową lub jego wymiany. Sklep internetowy jest zobowiązany naprawić lub wymienić Towar w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. Sklep internetowy może odmówić spełnienia żądania Klienta, jeżeli doprowadzenie Towaru do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla sklepu internetowego.
VIII ODSTĄPIENIE OD UMOWY WZAJEMNE ROZLICZENIA
1. Klient może od umowy sprzedaży odstąpić bez podania przyczyny, składając sklepowi internetowemu stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 (czternastu) dni od dnia zrealizowania zamówienia, tj. od dnia doręczenia przesyłki Klientowi. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpienia od umowy, którego wzór stanowi formularz.
2. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Klientowi w odniesieniu do umów, w której przedmiotem świadczenia jest:
a) rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
b) rzecz dostarczona w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
3. W przypadku odstąpienia od umowy Klient otrzyma zwrot uiszczonej za zakupiony Towar należności oraz zobowiązany będzie zwrócić otrzymany Towar. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania. W sytuacji nadmiernego zużycia rzeczy sklep internetowy potrąci odpowiednią kwotę Klientowi, stanowiącą różnicę pomiędzy wartością nowej rzeczy a rzeczy zwróconej.
4. W przypadku odstąpienia od umowy przez Kupującego, sklep internetowy w terminie 14 dni dokona, z zastrzeżeniem zdania następnego, zwrotu płatności Kupującemu. Sklep internetowy dokona omawianego zwrotu w taki sam sposób, w jaki została dokonana pierwotna transakcja sprzedaży, a w przypadkach o których mowa w pkt V.4 lit. a) regulaminu dokona zwrotu w gotówce do rąk Kupującego, chyba że Kupujący wskaże sklepowi internetowemu na piśmie numer rachunku bankowego, na który Sprzedający ma dokonać zwrotu płatności.
5. Klient ponosi wszystkie koszty bezpośrednio powiązane ze zwrotem towaru w związku z odstąpieniem od umowy.
IX OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
Regulacje dotyczące przetwarzania danych osobowych zostały przedstawione w Polityce prywatności.
X POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. W sprawach nieuregulowanych w regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, a zwłaszcza Kodeksu cywilnego oraz przepisy Ustawy o prawach konsumenta.
2. Regulamin Sklepu może ulec zmianie, w szczególności w przypadku:
a) zmiany obowiązujących przepisów prawa mających zastosowanie do Sklepu,
b) zmiany sposobów płatności i dostaw – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu,
c) zmian w funkcjonowaniu Sklepu niezbędnych do zachowania bezpieczeństwa zawieranych Umów.
3. O treści zmian Regulaminu każdy Klient posiadający Konto zostanie poinformowany za pośrednictwem wiadomości wysłanej na podany przez niego adres poczty elektronicznej. Poinformowanie o zmianie Regulaminu w sposób określony powyżej nastąpi nie później niż na 14 dni kalendarzowych przed wejściem w życie zmienionego Regulaminu. W przypadku, gdy Użytkownik zarejestrowany w Sklepie nie akceptuje nowej treści Regulaminu, może wypowiedzieć łączącą go ze Sprzedawcą umowę o świadczenie usługi prowadzenia Konta, poprzez usunięcie Konta w Sklepie. Zmiana Regulaminu skuteczna jest tylko na przyszłość. Zmiana Regulaminu nie narusza praw nabytych Klientów i nie ma wpływu na Umowy zawarte przed wejściem zmiany Regulaminu w życie.
XI KONTAKT
W przypadku jakichkolwiek pytań, wątpliwości, opinii i uwag należy się kontaktować z wybranym sklepem w godzinach przyjmowania zamówień telefonicznych pod numerem +48 602442496 (koszt połączenia wg taryf operatorów).